Zwroty

Pamiętaj, że każde zakupy zrobione w naszym sklepie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Jak złożyć reklamację?

Krok 1
Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub wysyłając wiadomość na adres bok@grupa-select.pl.

Zwracany produkt wyślij jak najszybciej jest to możliwe, jednak nie później niż 14 dni od złożenia oświadczenia.

Krok 2
Zapakuj zwracany produkt i wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy. Paczkę wyślij na adres: Magazyn Select Łukasz Czechowski ul. Jankowicka 9, 44-200 Rybnik.

Opcja 1. Możesz skorzystać z dowolnego przewoźnika, jednak pamiętaj, że koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Sprawdź aktualne ceny i wymagania na stronie danego przewoźnika.

Opcja 2. Możesz skorzystać z darmowego zwrotu zamówienia poprzez Paczkomat Inpost.

1. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl, wyszukaj sklep akcesoria-podrozne.pl 

 

2. Podaj dane wymagane w formularzu

  

3.Otrzymasz potwierdzenie zrealizowania zwrotu

 

4. Otrzymasz kod zwrotu do podania w paczkomacie, by odesłać bez kosztów zamówione przedmioty

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl