Reklamacje

Gwarancja
Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

Reklamacja
Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

Jak złożyć reklamację?

Opcja 1. Wyślij wiadomość drogą mailową na adres bok@dbamyosamochod.pl. Podaj niezbędne dane do kontaktu, opisz, co stało się z produktem. Pamiętaj podać numer zamówienia i nazwę produktu. Możesz skorzystać z przykładowego wzoru formularza reklamacji umieszczonego poniżej. Zapakuj produkt i wyślij na adres: Biuro handlowe Select Łukasz Czechowski ul. Wodzisławska 30, 44-200 Rybnik.

Opcja 2. Podaj niezbędne dane do kontaktu oraz powód reklamacji w wersji papierowej. Możesz również skorzystać z przykładowego wzoru formularza reklamacji umieszczonego poniżej. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia i nazwę produktu. Zapakuj wypełniony formularz reklamacji oraz reklamowany produkt. Wyślij paczkę na adres: Biuro handlowe Select Łukasz Czechowski ul. Wodzisławska 30, 44-200 Rybnik.

Dla Państwa komfortu staramy się zawsze rozstrzygnąć reklamację jak najszybciej, jednak nie zawsze jest to możliwe. Do 14 dni poinformujemy Cię o statusie reklamacji. W przypadku uznanej reklamacji koszty dostawy produktu są zwracane na konto Konsumenta.

 

WZÓR PRZYKŁADOWEGO FORMULARZA REKLAMACJI

………………………………. (miejscowość), dnia ………………..

……………………………………………..

……………………………………………..

……………………………………………..

(imie, nazwisko, adres użytkownika, adres e-mail)

Biuro Select Łukasz Czechowski
ul. Wodzisławska 30
44-200 Rybnik

 

REKLAMACJA PRODUKTU

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …………………..… produkt jest niezgodny z umową. Niezgodność stwierdzona w dniu ………………………………….. polega

na………………………………………….. ………………………………………………………………………………

Produkt którego dotyczy reklamacja ………………………………………………………………………

Numer zamówienia……………………………………………………………………………………………………

Z uwagi na powyższe, żądam:

  • wymiany towaru na nowy*
  • nieodpłatną naprawę towaru*
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres*
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….*

*niepotrzebne skreślić

 

……………………………

podpis składającego reklamację

(tylko jeśli oświadczenie jest przesyłane w wersji papierowej)

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Select Łukasz Czechowski. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji twojego prawa do złożenia reklamacji na produkty zakupione za pośrednictwem Serwisu. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajduje się w Polityce prywatności. Masz prawo wglądu do Twoich danych oraz ich poprawienia lub usunięcia. W każdej chwili masz także prawo do wniesienia sprzeciwu i/lub wycofania każdej z ww. zgód.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 32 431 00 85
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl